fredag 10 juni 2011

Svettigt värre!

Hej där i värmen!

Sitter i soffan och håller på att rinna bort... Det har varit 30 plusgrader hela dagen och samma var det igår. Jag kan erkänna att jag bittert ångrar att vi sålde våran AC, den hade kommit väl till pass nu. Nåja, jag ska inte klaga, redan på söndag ska det bli sämre väder.

Hundarna har fått vara hos mina föräldrar då deras villa är svalare. Det har varit riktigt jobbigt för Diva med den här värmen. För att svalka ner henne fick hon plaska i en gammal badbalja.

Själv ska jag svalka mig med en utebastu senare ikväll! Det är faktiskt skönt att komma ut från bastun och man blir svalare, låter konstigt men så är det :-)

Imorgon väntar ett kalas och ev. studentfirande. På söndag konfirmeras min kusin som jag är fadder till och en annan kusin firar sin student.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar