fredag 10 juni 2011

En lista

Fyller i en lista under tiden jag väntar på att utebastun ska bli klar :-)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Solen!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste bloggar
Det sista du sa högt: Fy vad varmt det är!
Det senaste någon sa till dig: Jag ringer när bastun är klar (pappa)
Vad har du druckit idag: Vatten, vatten, vatten, kaffe och Coca Cola
Vad var det senaste du åt: Grillkorv med bröd
Vad var det senaste du köpte: En flaska Loka
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Varmt och soligt
Godaste glassmaken: Choklad och finsk lakritsglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja...
Sover du tungt: Ja
Drömmer du mardrömmar: Inte ofta
Trivs du med ditt jobb: Jodå
Favoritklädsel: Leggings och tunika
Favoritlåt just nu: Coconut Tree
Vad ser du om du tittar till höger: En hög med kuddar
Vad gör dig glad just nu: Att det är sommar
Vad ska du göra härnäst: Bada utebastu
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Glad
Favoritgodis: Choklad och sura nappar
Kläder just nu: 3/4 delsbyxor och linne plus underkläder
Sommarplaner:? Slappa, sola, bada, ev. bilsemester, bygga garage
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Mer kvällsmänniska
Vad är viktigast för dig: Min familj, mina djur
Är du kittlig: Ja
Snarkar du: Nee..
Stjärntecken: Oxen
Äckligaste insekten: Vet inte vad de heter på svenska, men "koppakiiski"
Längtar du mest efter just nu: Svalka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar